نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2695
-
الف
+

«ایرج نوذری» گردانندگی مسابقه بزرگ «نواهنگ» را برعهده گرفت

«ایرج نوذری» بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران گردانندگی فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ» در شبکه آی فیلم 2 را برعهده گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ایرج نوذری» بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «مسافری از هند» شاهد بوده اند، گردانندگی فصل دوم مسابقه بزرگ خوانندگی «نواهنگ» را برعهده گرفت.

به باور آگاهان، آشنایی و تسلط «ایرج نوذری» به موسیقی شرقی، یکی از ویژگی های چالشی مسابقه نواهنگ خواهد بود.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای شناسایی و معرفی چهره های جدید در حوزه موسیقی و خوانندگی افغانستان، برگزار می شود. 

گفتنی است پیش از این نیز «آرش بارز» خواننده مشهور افغانستان به عنوان یکی از داوران اصلی این دور از مسابقه معرفی شده است.

لازم به ذکر است با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ  وارد مرحله حضوری می شود که در نهایت ده نفر به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد خواهند شد.

«ایرج نوذری» زاده ۷ حوت(اسفند) ۱۳۴۲  در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی نخستین بار در سال 1369 و در سن 27 سالگی در فلم سینمایی «آخرین تلاش» به کارگردانی آقای «سیامک اعتمادی» ایفای نقش نمود.

ایرج نوذری در سال 1381 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در سریال پربیننده آن روزهای صدا و سیمای ایران یعنی «مسافری از هند» نقش بازی کرد.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های کارنامه هنری ایرج نوذری، بازی درخشان او در سریال «مسافری از هند» بود؛ او با مهارت خود کرکتر عموی «سیتا» را بازی کرد و توانست خودش را به خوبی میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

ایرج نوذری علاوه‌بر سریال «مسافری از هند» در سال 1382 در سریال پولیسی «کلانتر» نیز بازی کرده است.

«لاله»، «آخرین سرقت»، «دوستی از جنس آتش»، «عاشق»، «آکواریوم»، «این ترانه عاشق نیست»، «رازها»، «باج خور»و... از جمله آثار سینمایی آقای نوذری می باشد.

تا کنون سریال های «مسافری از هند»، «کلانتر 1»،  «کلانتر 2»، «کلانتر 3»،«سرنخ»، «اغما» و «ملکوت» با بازی درخشان «ایرج نوذری» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

لازم به یادآوری است فصل دوم مسابقه نواهنگ به زودی جمعه ها ساعت 19:00 به وقت ایران و 20:00 به وقت افغانستان از شبکه آی فیلم2 نشر خواهد شد.

در پیوند با این خبر بخوانید:

100 آوازخوان افغانستانی برتر مسابقه «نواهنگ2» معرفی شدند

«ایرج نوذری»: دکور و لباس های سریال «مسافری از هند» برای خودم بود

توصیه های «احمد جیلانی» به اشتراک کنندگان فصل دوم مسابقه «نواهنگ»

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین